Shop Mobile More Submit  Join Login
Hello Kitty 3 Friday the 13th by Undead-Art Hello Kitty 3 Friday the 13th by Undead-Art
"Hello Evil Kitty #3 Friday the 13th JASON" Series 1


Size: 3"

This is a new line of one of a kind collectibles "Hello Evil Kitty" Hand sculpted onto original toy and painted by Undead Ed. Each series has 20 different versions. Series 2 is coming....


Comes with certificate of authenticity

Want to own #3 Friday the 13th Hello Evil Kitty? Go here ====> [link]
Add a Comment:
 
:iconxthehexagonminex:
xTheHexagonMinex Featured By Owner Nov 23, 2015  Hobbyist General Artist
This is genius 
Reply
:iconfweebeesquirrels:
FweeBeesquirrels Featured By Owner Jun 14, 2012  Hobbyist Artist
this is so funny! LOL! he he.... my best friend would TOTALY like this! this is hysterical!
Reply
:icondrgig:
Drgig Featured By Owner May 26, 2012  Student General Artist
now tha tis sumting i wood display on my desk lol
Reply
:iconplastic-power1:
PLASTIC-POWER1 Featured By Owner Dec 10, 2011  Student Artist
Epic :D
Reply
:iconcinnimonspyder:
cinnimonspyder Featured By Owner Jan 30, 2011
adorable!...
Reply
:iconundead-art:
Undead-Art Featured By Owner May 15, 2011  Professional Artisan Crafter
Thanks!
Reply
:iconauringongjoo:
auringongjoo Featured By Owner Nov 6, 2009
love hello kitty! love jason! great combo for me! =D
Reply
:icontyterth:
Tyterth Featured By Owner Aug 31, 2009
hahaha so cool
:XD:
Reply
:iconundead-art:
Undead-Art Featured By Owner Sep 1, 2009  Professional Artisan Crafter
Thanks! :)
Reply
:iconsamuraika:
samuraika Featured By Owner Aug 12, 2009
// omfg. i love cats so math
Reply
:iconundead-art:
Undead-Art Featured By Owner Aug 12, 2009  Professional Artisan Crafter
lol thanks!
Reply
:iconxerces:
Xerces Featured By Owner Aug 11, 2009  Professional Artisan Crafter
:lmao: loving the mask and overalls =D great job on the blood, and kick-ass design!
Reply
:iconundead-art:
Undead-Art Featured By Owner Aug 13, 2009  Professional Artisan Crafter
Thanks :) I really wanted to make her the best FT13 themed toy ever!
Reply
:iconxerces:
Xerces Featured By Owner Aug 13, 2009  Professional Artisan Crafter
hehe! for sure!
Reply
:iconnymphetaminenaga:
NymphetamineNaga Featured By Owner Aug 9, 2009  Student Artisan Crafter
LMFAO

oh god i think you're my hero XD
Reply
:iconundead-art:
Undead-Art Featured By Owner Aug 10, 2009  Professional Artisan Crafter
Thanks! :)
Reply
:iconilovegingerfish:
Ilovegingerfish Featured By Owner Aug 7, 2009
:aww: Very cute!
Reply
:iconundead-art:
Undead-Art Featured By Owner Aug 7, 2009  Professional Artisan Crafter
Thank you!
Reply
:icondarkbhudda:
darkbhudda Featured By Owner Aug 7, 2009
OMG. That is awesome. Great job.
Reply
:iconundead-art:
Undead-Art Featured By Owner Aug 7, 2009  Professional Artisan Crafter
Thanks! :)
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 7, 2009
Image Size
178 KB
Resolution
720×720
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
8,621 (1 today)
Favourites
213 (who?)
Comments
20
Downloads
1,518
×